Shopping.

Jag hann med lite span i butiker innan jobbet igår. Jag fick med mig en kofta och en supersöt tröja hem.
Koftan inviger jag idag och det är ett typiskt plagg för mig. Jag älskar löst & ledigt men ändå snyggt. När vädret är skit blir det jeans eller leggings men jag tänker mig den en sommarkväll till jeansshorts och brunbrända ben. Jag längtar efter sommaren!
Eller åtminstonde våren..



Jag fick beröm på jobbet igår och det är alltid lika roligt. Min chef stod inne i rummet där vi förvarar post & paket och pratade med en kollega då jag kliver bak för att hämta ett paket till en kund. Då säger hon "vi pratade precis om att du är jätteduktig" och flera gången under dagen fick jag beröm. Innan jag skulle gå hem sa hon "jag har inte ett endaste tvivel på att det här blir hur bra som helst med tiden". Skönt att höra att folk tycker man gör ett bra jobb trots att jag bara arbetat i tre veckor.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud vad roligt vännen! Hoppas du stormtrivs, för det är du värd!

PUSS H !

Postat av: sanna o nessan

ååh va kul:) och fy fan va jag också längtar efter sommarkvällar och brunbranda ben!!!! =)

2011-02-05 @ 19:41:58
URL: http://sanini.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback