Jag ska måla hela världen lilla mamma.

Jag vaknade till imorse och fick snabbt ångest då jag fick för mig att jag försovit mig och skulle jobba. I nästa sekund kom jag på att jag faktiskt är ledig så jag la lugnt ner huvudet på kudden igen.


Klart Evelyn också ska prova att raka sig när pappa gör det. På med löddret och så "jaka jaka".


Jag undrar vems hår Evelyn fått? Haha hon brås tyvärr på sin mamma som ser precis likadan ut i håret när hon vaknar. Som ett trassligt poff bara.

Jag & Evelyn har städat gärnet här idag. Jag passade på att sortera i hennes överfyllda garderob också. Bort med för små kläder och organisera, det behövdes minst sagt. Jag ska sätta fart och torka golven innan tösen vaknar och det är fullt fart igen. Skönt med ett rent hem innan lördagskvällen. Ikväll står det tacos på menyn, det var ett bra tag sedan så det ska bli fasligt gott. Pappa R slutar halv fem och Evelyn saknar honom så det blir familjemys all night long.


Vi har målat med vattenfärger också. Evelyn blir duktigare och duktigare på vad alla färgerna heter.



/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback