Bebisgoooos.


Igår var vi som sagt hemma hos pappa Rs kompis och kikade på deras 10 dagar gamla dotter. Pyttepytteliten var hon, man glömmer att dem har varit sådär pyttepytte de små liven.
Evelyn var blyg till en början och vågade knappt ens titta på någon,  haha. Men efter en kort stund var hon den vanliga pajasen hon är igen. Charmtrollet!
Evelyn var så duktig med bebisen!! Joline fick sitta/ligga i hennes knä och det tyckte Evelyn var jättemysigt för när Elisabeth lyfte bort bebisen sen sa Evelyn direkt "bebis sitta" och så klappade hon i sitt eget knä.
Hon pussade, kramade, klappade, tåflörtade, kittlade och så fick hon ge bebisen mat i flaska.







Så försiktig våran fröken var med lilla liten. Duktiga tjejen!
Bilderna är kassa för att dem är tagna med mobilkameran i taskigt ljus. Jag hade ingen kamera med mig, hur dumt? Nästa gång ska jag ta med mig den så vi kan ta fina kort.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback