I Remember You!

Pappa R gick hem ifrån jobbet tidigare igår då han mådde skit. Tog alvedon och kände sig lite bättre. Imorse vaknade han med 39,5 graders feber. Det är alltså anledningen till varför vi inte befinner oss på en mysig biograf och koncentrerar oss på filmen Inception. Skit också kan man säga. Jag vill verkligen se den, eller ja det vill vi båda två. Vi får planera in en ny biodejt och skaffa barnvakt!

Istället har vi haft myskväll och ätit avokadomackor med grillad kyckling och annat gott, min absoluta favorit. Jag hyrde Snabba Cash idag så lite ska vi allt få mysa för den har vi inte heller sett såklart.
Jag har även laddat upp med brieost och vindruvor så kvällen blir nog bra ändå trots missat biobesök. Om karln bara slutar titta på Sverige - Ungern. Jag gick med på första halvlek och sedan film men nu har det för sjutton gått. Jag vill kolla på film och allra helst innan jag somnar!


Jag har hittat en ny favoritlåt för stunden. När jag sätter mig i bilen skruvar jag upp volymen extremt högt och sjunger med till denna låten!
Skid Row - I Remember You

Imorgon ska jag hem till Sanna med Rs syster och fixa hennes hår. På kvällen är det lite försenad födelsedagsfirande för Ella med middag hos Sanna. Mysigt!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback