Förskolefotograferingen.

Idag har varit den segaste dagen på väldigt länge. Vi har inte haft ett skit att göra på jobbet på hela jäkla dagen. Folk vågar sig inte ut i snöstormen helt enkelt. Det har verkligen varit katastrofalt lugnt, vet inte ens om jag någonsin varit med om att det varit så lugnt tidigare. Trodde aldrig att denna dagen skulle ta slut men till sist fick jag äntligen lämna skiten och åka hem. Lycklig blev jag när jag steg utanför dörren och kände hur det knarrade under fötterna. Härligt men jag tror det är dags att plocka fram vinterskorna och byta ut mina converse.

Jag fick iallafall en trevlig överraskning efter jobbet. Idag har nämligen fotona från Evelyns fotografering på förskolan kommit. Wihoo och jag som trodde dem skulle vara helt åt helvete då fröknarna sa att Evelyn inte alls var glad och blabla blev positivt överraskad.

Vill ni se?
Klart ni vill!







Kvaliten är lite taskig då jag bara fotat bilderna rakt av. Men visst är hon fin våran lilla flicka?
Jag tycker bilderna blev jättefina faktiskt, ett litet leende hade inte skadat men ändå.. Jag är nöjd!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Kim

Hom blev så fin så lillskruttan!

Postat av: SANNA

Hon blev jättesöt!! =) åh va kul med ''skolfoto'' stor-tjej poäng de där!! =) Kramis

2010-11-10 @ 10:22:54
URL: http://sanini.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback