ÄLSKADE!

Idag har jag varit hemma med min älskade dotter då hon igår eftermiddag/kväll hade strax över 38 graders feber. En feberfri dag gäller ju innan man får komma tillbaka till förskolan så idag har vi varit hemma och inte gjort mycket mer än att kramas och tanka närhet. Hon har inte haft några andra symptom på sjukdom förutom feber - ingen hosta, inge snor eller annat läbbigt. Bara det hängiga som kommer med febern. Vi hoppas fröken vaknar kry imorgon så att jag kan följa planen och återgå till jobbet.

Jag passade på att kika på ett avsnitt Gossip Girl och ett avsnitt Greys medan Evelyn sussade middag. Jag älskart! Det är inte helt fy skam att vara hemma men jag hade hellre sett att jag befunnit mig på jobbet och Evelyn på förskolan och haft roligt med sina kompisar men ibland får man bara gillalalalalala läget! 




Mammas tuffing.
Jag började asgarva i lördags när jag vände mig om och möttes av denna unga dam med sin pappas keps på huvudet.


En bild från idag på hur det kan se ut när Evelyn klär på sig sina byxor alldeles själv. Ibland når det inte riktigt hela vägen fram så att säga. Sötunge!

Idag har Evelyn lärt sig att säga "älkar mamma" och "älkar pappa". Rackans sötnos våran lilla tös!

Nu blir det DH såklart, vad trodde ni?

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: cattis

oh! Va ja saknar er mina små solstrålar :)

2010-11-23 @ 22:04:49

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback