Today.

Hallå hallå hallå.

Man kan inte vara annat än överlycklig när man ser hur solen strålar och hur snön sakta men säkert smälter bort. Promenaden ner till centrum idag var fantastiskt och en av anledningarna var för att vi i stort sett hela vägen dit gick på bar mark. INGEN SNÖ WHAT SO EVER! Sen att solen sken så in i norden, familjen var samlad och humöret var på topp gjorde saken bara ännu bättre. Vår vår vår, snart är all snö borta och vi kan njuta av eviga promenader dagarna långa utan overaller och tunga jackor. Det är så jag planerat det hela. Amazing!
På centrum hämtade jag ut ny medicin, vi kikade på barnkläder (bara för att det är så ofantligt kul) och både R och jag provade ut converse dojor. Love it!

Ikväll ska jag och Cattis jobba på Edsbersslott, precis som vi gjorde en gång i gymnasiet. Under de timmarna vi är där så hinner vi nog alldeles säkert snacka en hel massa skit så det ser jag fram emot, även om vi ska jobba!

Nu ska vi äta mat här, tonfiskburgare eller vad sjutton nu R hittat på. Vi passar på medans lillplutten ligger och sover.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback