Dumt.

Jisses så irriterad jag är nu. Jag ogillar handelsbanken för att uttrycka det milt.
Jag skulle logga in och betala räkningar men nejdå det gick inte för sig inte. Nu kan man helt plötsligt från den ena dagen till den andra inte logga in på det sätt jag alltid gjort och inte fan har jag fått någon ny kod så att jag kan logga in på något nytt sätt heller och för att få den nya koden så måste jag tydligen logga in. Helt IQ-befriat eftersom jag uppenbarligen behöver den nya koden för att kunna logga in och hämta den nya koden. Ja ni hör ju själva hur det låter. Helvetes skit!

Det blidde med andra ord inga räkningar betalda just nu, istället är jag förbannad och tänker därför gå och lägga mig.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback