Midsommarafton i bilder.

Jag vet inte om det slagit slint i pappa Rs huvud för i torsdags vaknade jag och fick frukost på sängen och på midsommaraftons morgonen fick jag en bukett rosor när han kom hem från träningen och Evelyn fick en ros hon också. Men klagar det gör jag då rakt inte!!!! 



Evelyn fick också en ros.

         
Vi lånade Vanessas midsommarkrans för att ta kort men det var lättare sagt än gjort för den åkte av illa kvickt.

    
Mysigt på en filt.

    
Evelyn fick smaka bulle. Tvångsfoto.

         
Lite drinkar blev det. Grillmastah! Marcus och Roberto var barnvakt till Vanessa en stund :)

         
Babysitting. Den underbart goda tårtan, jisses alltså! Bästa.. Bra jobb Kimmi!

         
Mysigt på altanen men värdparet hamnade på golvet. Evelyn gillar att stå på huvudet.

    
Evelyn slår till?

Usch sikken tid det tog att ladda upp alla bilder för blogg.se strular som vanligt till o från. Jag som skulle lägga mig i sägen och läsa bok medans R tittade på den där satans fotbollen. Nu är fotbollen slut, jag blev precis klar och räkningarna väntar!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback