Vi älskar sommaren.

Tjooohejs.

Idag har vi varit på Eriksö och badat, det ligger innan man kommer till Waxholm. Vi hämtade upp mina föräldrar och Evelyn och stack sedan iväg allihopa. Lagom röd i ansiktet är jag nu. Vi stannade till och hälsade på Rs pappa påvägen hem en stund.

Jag har precis kommit hem från affären och handlat lite skit inför ännu en baddag imorgon. Men då sticker hela gänget iväg - Sanna & Nessan, Sussie och Kim plus boyfriend. Sen hela min lilla familj såklart. Ska bli jättemysigt! Sen på kvällen tänkte vi pimpla lite vin i kvällssolen. Det ser ut att bli en fab dag!


Nu ska jag fixa mat tills imorgon och sen ut i bilen och sätta in Evelyns vanliga bilstol där. Vi har användt den som mina föräldrar vanligtvis brukar ha.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback