Tacogratäng for dinner.

Vi har städat som tokar här hemma. R håller på med badrummet just nu men sen är det finito med städning för denna gången. Eller jag måste moppa golven bara när lillis har lagt sig, annars tassar hon ju runt på det blöta golvet.

Jag har stått och lagat mat nu och alldeles strax är det klart. Fy satan vad varmt det blir när man lagar mat, när man redan tyckte det var varmt från början. Puh med allt stekos och ångor hit och dit. Jag känner mig nästintill febrig nu av all värme. Då har ju inte ens solen legat på idag? Kvavt? JA!

Jag har lagat tacogratäng, ingenting vi har testat förut men det liknar tacopaj som jag testat förut och den är riktigt god den. Bortsett från att detta recept följer helt lchf såklart, har tillomed gjort egen tacokrydda.

Nu ringer klockan och maten är redo att serveras och intagas. MUMS, hoppas jag!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback