Plans - No plans.

Det var meningen att ett gäng skulle hem till Cribbe idag och käka middag och ha det trevligt. Hela gänget också och det var längesedan sist. Nu verkar planerna gå helt i stöpet då folk bangar en efter en, mår dåligt eller helt enkelt inte orkar ta sig dit. Fy så besviken jag blev, hade sett fram emot det. Får inte tag på Cribbe heller så jag kan få reda på hur det blir och med all mat som är fixad till alla som nu inte kommer. Suck suck suck!

Tror jag går och slumrar en stund istället.

Update - Wohoo. Fick tag på Cribbe så nu hoppar jag i några andra kläder, lite smink och så stannar jag för att handla lite som andra skulle haft med sig, innan jag styr mot Cribb.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback