En ny favorit?!

Dagarna flyger fram. Jag skulle mer än gärna stoppa tiden just precis nu, eller jag skulle nog vänta tills vi hade en solig dag och inte regn och rusk som idag. Jag har varit en sväng i Kista med Cattis för lite shopping.
Efter det åkte jag med Cattis en stund till Kimmi och sen vidare hem för att hämta upp resten av familjen. Vi behövde nämligen storhandla så nu är det påfyllt här hemma, skönt!

Iomed att vi handlade sent och inte kom hem förns sju blev det en sen middag för oss. R ville ha banantacos idag igen då han tyckte det var så gott så det fick det bli. Evelyn älskade ju även hon det så prima ballerina. Det såg ut som hon verkligen njöt när hon satt där med sin tallrik med nachochips, bananköttfärs, guacamole, majs och gurka. Hon åt mycket även denna gången!!


MUMS!

Bilderna från Örebro får nog vänta ytterligare lite till då jag inte har någon lust att sitta framför datorn mer.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Danne

Kan du kolla efter min kod idag, smsa mig när du är hemma

2010-07-25 @ 08:14:43

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback