Bloggfix.

Hujeda mig. Som ni kanske ser så har jag suttit och pillat på min bloggdesign? Hade tröttnat för hundra år sedan men det tar ofta en sådan förbannad tid att fixa en ny så jag har inte fått arslet ur vagnen förns nu. Jag är inte klar ännu men det mesta är klart, lite småpill bara. Dessvärre så har vi glapp i någon sladd som sitter mellan skärmen och databurken så våran skärm visar inte rätta färger utan visar allting i en gul ton (förtillfället), ibland är den blå, gul, röd och ja you name it. Detta gör ju såklart fixandet med bloggen aningens svårt eftersom jag inte ser om färgerna passar ihop och jag vet iofs inte ens hur de ser ut alls. Måste kika på någon annan dator illa kvickt men just nu får det vara som det är, det har tagit alldeles för lång tid redan nu. Inte lika grå och trist som innan, alltid något.

Nu ska jag sussa faktiskt. Imorgon ska jag visa foton från våran tripp till Örebro.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Hanna

Kära du, bloggen är super duper fin =)

Bara så du vet, hoppas resan hem går/gick bra !



LOVE H !


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback