En dag på stan.

Vi kom iväg senare än vi tänkt till stan idag men det gick fint ändå. Evelyn fick en massa nytt från Zara. Jag älskar deras barnkläder. Jag var verkligen i heaven idag när vi entrade butiken, speciellt nu när alla sockersöta vårkläder kommit in. Jag skulle lätt vilja ha med mig hela butiken hem. Tänkte visa er imorgon vad vi fick med oss för fint hem.
Fy vilket väder vi haft idag. Inte direkt perfekt väder för en dag på stan. Slaskigt, blåsigt, kallt och jävligt.. Lägg på lite snö på det också så har vi det. Påvägen hem var vi riktigt trötta på skiten och nästan sprang hem från stationen. Mina fötter var som isbitar då mina skor tydligen läcker. Yeees life is good sometimes!
Men det gör inget för jag är extremt nöjd över dagens inköp. När vi kom hem satte jag igång och städade i en ruskig fart för att sedan sätta igång med middagen innan R stack iväg på bio. Kort därefter kom min familj och ringde på dörren för att äta middag.

Imorgon jobbar R kort dag igen och slutar vid 16. Vet inte riktigt vad Evelyn och jag ska hitta på under dagen. Det får tiden avgöra. Jag tvivlar på att vi vågar oss ut om vädret ser likadant ut imorgon. BRRRRRR!!
På kvällen är det iallafall Lets Dance och premiär av Solsidan (hette det så nu då?) som jag tror kan vara hysteriskt roligt.

Evelyn vaknade till vid halv elva och skrek, välkommen spya. Tack och lov inte så farligt mycket utan mest på golvet och på spjälskyddet. Sängen vart skonad, det tackar vi för. Hon var vaken en kortis och slumrade sen om.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback