Hej fredag.

Idag har jag inte mycket energi att hänga i julgranen. Evelyn sitter bredvid mig i soffan och är ganska trött men inte tillräckligt trött för att vilja sova. Jag längtar lite smått tills hon sluter sina små ögon så att jag kan slänga mig i soffan och tokslöa. Jag är ett hopplöst fall today!

Mina planer känns inte alls lockande, att få energin totalt utsugen som det sig brukar allt för ofta. Har man mycket energi så gör det egentligen inte så mycket men när den går på sparlåga vet jag inte hur det skulle sluta. Ett raseriutbrott kanske, så långt har jag aldrig kommit. Skrattet finns alltid nära tills hands! Jaja inte hela världen, jordens undergång dröjer nog en stund till.


Ge mig en timme eller två. Förlossningskliniken går på tv nu, det kan nog vara botemedlet.


/ Sandr0o



Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback