Fettisdagen.

Godmorgon!

Jag blev nyss väckt av att min telefon ringde. Min läkartid i mars behövde tydligen flyttas så det gjorde vi.
Dåligt med uppdatering nu men det är inte mitt fel utan det gick inte att logga in på bloggen under hela kvällen igår och i söndags hade vi lite alla hjärtans dag mys med goda avokadomackor framför en film.

Igår var jag och tränade pump på förmiddagen och när jag kom hem var det bara fixa fixa fixa som gällde. Tvättstugan hade vi plus att vi försökte få upp tavellisterna i vardagsrummet. Det var konstigt nog lättare sagt än gjort (?) men det gick fint tillslut. Äntligen sitter dem på plats, nu måste jag bara fylla upp dem. Måste köpa ramar och bokstäver. Jag har varit på jakt efter fina bokstäver hur länge som helst men hittar inga som faller mig i smaken direkt. Suck!

Just det.. Det är fettisdagen idag. Måste sticka iväg och köpa semlor under dagen, smarrigt!

Ska sätta mig framför tvn och äta frukost tills min lilla skrutt behagar sig att vakna, sömntutan.
Glömde kameran hemma hos mina föräldrar i söndags så inga kort blir det, lite smått panik har jag ja. Måste nog ta tag i att hämta hem den.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback