Ni kan ju gissa hur lycklig jag är?



Det här pappret var jag och hämtade på mitt jobb idag för på måndag ska jag nämligen säga upp mig då jag fått ett nytt jobb. Jag var på intervju i veckan och igårkväll ringde en av dem från intervjun och talade om att jag fått jobbet. Papprena ska jag skriva under på måndag efter jobbet så när det är gjort säger jag upp mig. Happy me! Äntligen.. Bara en månad kvar att jobba på det där skitstället.
Vart jag ska börja jobba istället?
Tjänsten jag har fått är som kassaledare på Ica.

Ser där lixom. En vacker dag var det min tur med att få nytt jobb!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Sussie

Aaah säga upp sig från Donken. It brings me back :D

Jag har aldrig saknat skiten och det kommer inte du heller.

2010-12-18 @ 20:10:26
Postat av: sannna

ååååh fan va kul!! hoppas du hittar en plats för mig där om cirkus ett år =D wohooo:) o hoppas ica-jerry jobbar där!! =D fatta kl du kommer ha då!

Postat av: hanna

Åh finaste du, vad lycklig jag är för din skull! Skönt att du äntligen får ett kul jobb ;-) hoppas du kommer trivas ;-) puss hjärtat !

2010-12-19 @ 23:38:11
URL: http://hannacarolinee.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback