Time to work.

Jag håller på och gör mig redo för att sticka iväg till jobbet. Pappa R och Evelyn ska skjutsa mig dit då de sen måste åka till verkstaden och byta samma lampa som de bytte för 2 veckor sedan. Vi ska besiktiga bilen på tisdag så det måste helt enkelt göras.

Fick reda på att det genomförs en S.O.R på jobbet idag, vilket var väntat efter varningar igår men ändå. Usch vad jobbigt. Då kikas och granskas det på saker och ting. Om jag inte minns helt fel så står det för Short Operations Review. Nu fick jag än mindre lust att kila iväg till jobbet och resten av familjen som kan vara hemma och mysa. Ombytta roller!

Jag undrar lite vart jag gjorde av min provosoriska namnskylt igår och hoppas att min skjorta är tvättad på jobbet då jag bara fått en. I keep my fingers crossed!
Det här blir nog en lång dag..

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: sanna

men stackars liten! jag kan komma o luncha med dig nästa vecka om du vill! så blir det lite latjo iaf! hihi puss


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback