Sista dagen på semestern.

Vi har hunnit med ganska mycket idag måste jag säga. Mamma ringde och frågade ifall hon fick låna Evelyn under dagen så hon kom och hämtade henne. Jag och pappa R passade på att fixa en massa todos under tiden.

Vi åkte och lämnade in cykeln på lagning. Skönt att ha när förskolan & jobb drar igång!
Bokade tid på verkstaden för bilen. Köpte ny lampa till bilen.
Var på en annan verkstad och fick fram vad det skulle kosta att fixa antennen som några snorungar (antar jag) förstörde på våran bil precis efter att vi fått hit den. Det skulle för övrigt kosta 1900 spänn för att få en ny antennfot och att dem fixade det, jisses nästan lika mycket som att serva och byta bromsar på bilen. För en liten antenn? SUCK!

Jag har också hunnit rensa min garderob som var en enda stor röra. Ingenting var vikt utan allt var bara inslängt, slarvigt värre. Nu kan jag hitta bland mina kläder igen, hallelulja!

På kvällen har vi som sagt varit hos Rs föräldrar och ätit pannkisar. Vi har precis lagt Evelyn för att sussa. Imorgon gäller det att gå upp i tid för att infinna sig på förskolan, vid halv tio ska vi vara där. Trots att vi numera lägger Evelyn vid 20 så sover hon ändå till 09 så det blir nog till att väcka henne imorgon, annars blir vi sena och det vill vi verkligen inte.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: cattis

lycka till imorgon till er o lilla e :)jag lyckas inte komma in på mns men iaf.. d fanns 2 olika sätt att betala så ja vene riktig, blev förvirrad. vi får kolla på d! Puss

2010-08-10 @ 00:23:33

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback