Nej nej nej!

När jag kom till förskolan igår vid tre var barnen ute de stora barnens gård eftersom det inte var så många kvar. Jag hittade Evelyn tillsammans med "fröken" Bettan, hon åkte rutschkana. När hon såg mig satte hon fart och studsade fram till mig och gav mig en stor kram, en sådan har jag fått varje dag nu när jag hämtat. Underbara unge!
Hon hade ätit upp all mat hon fick - stek, klyftpotatis och gräddsås. Som hon dessutom ätit med gaffel då ena förskoleläraren ville testa om hon kunde. Sovit utan problem i vagnen och inte varit ledsen ett skit under hela dagen.

Då när jag skulle hämta henne frågade jag om vi skulle gå hem nu, hon skakade på huvudet bestämt och sa nej. Hon fortsatte klättra upp och ner till rutschkanan men efter en stund kunde vi gå men först delade hon ut slängpussar och vinkningar till allihopa. Lilla damen trivs fantastiskt bra på förskolan!

Nu ligger donnan och sussar. Vi har haft en riktig mysmorgon och jag glider fortfarande omkring i pyjamas. Jag ska lägga mig i soffan och passa på att vila ögonen lite innan hon vaknar.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Kim

Ja jag med! Jag älsk/hatade slutet! :)


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback