Med en positiv inställning kommer man långt.

Evelyn hade inte vaknat när vi kom till förskolan så vi satte oss ute i solen och väntade. Egentligen hade jag velat att hon skulle vara vaken när vi kom dit för att se hur det gått att hänga med personalen utan mamma men vad gör man. Hon sov iallafall ute i vagnen i 1 ½ timme ungefär, utan protester! Hon får nog fortsätta sova ute lilldamen, det är ju bra för henne också att sova utomhus så det är bara bra!
Det gick bra på förskolan idag också. Jag låtsades gå iväg på toa en liten stund under dagen och det gick bra det, inte ett pip sa hon när jag gick iväg. Dem fick byta blöja på henne också utan att jag var med, hon följde snällt med in från gården och bytte innan lunchen. Vi fick thaisoppa till lunch och jag vet inte riktigt om det var någon höjdare men tillslut åt hon, när hon fick sitta och pilla själv. Inte får väl jag hjälpa till inte? ICKE!

Imorgon ska vi vara där samma tid men då ska jag gå därifrån lagom till lunchen så får hon äta och sova där utan mig. Vi håller tummarna för att det ska gå superbra men det gör det nog. En positiv inställning och lite tro måste man ha!





/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: cattis

thaisoppa.. jadu..d fick man inte när vi gick på dagis! Men vilken lyx du har då som har tre klänningar att välja på! Avis..

Blir till att plugga sista skiten nu o gå upp om 8 timmar o göra tenta!

Puss o gnatt

2010-08-13 @ 00:06:52

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback