Kycklingwok - DONE!

Idag var det pappa R som hämtade på förskolan iomed att jag jobbade till 19. Hade gått fint så nu tror vi att det kommer fortsätta så och inte hoppas vi på något bakslag som det talas om efter en lyckad inskolning.
Mina ben värker även idag men inte alls så som igår när jag tillomed tog en värktablett för att kunna sova.

Hann träffa älsklingsungen en stund när jag kom hem innan det var läggdags för damen.
Jag har precis fixat min matlåda till imorgon och lagat annan mat till Evelyn och pappa R som är lediga från jobb och förskola imorgon. Jag får det i matlåda på fredag, mycket mat som ska fixas när alla äter och ingen är hemma hela dagarna och kan ordna.
Jag gjorde kycklingwok som blev hur god som helst enligt smakprovet. Smarrig matlåda på fredag alltså, nästan så man längtar lite ;) Haha.


Kycklingwok - DONE!

Magen kurrade när jag kom hem så jag stekte lite äppelbitar med kanel och åt med yoghurt, mycket smarrigt. Ibland får man lyxa till det lite, med äpple!

Imorgon är det jobb 11-20. Buuuu för sena pass men på fredag slutar jag 15 så I´ll live.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: cattis

Duktiga du som kommit in i livet som arbetsmyra igen! Och maten såg ju supegrod ut! :) Puss

2010-08-26 @ 00:16:22

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback