Vilket äventyr det blev av ingenting.

Jag och R har legat i soffan och garvat åt puckona i Gordon Kitchen Nightmares. Det är helt sjukt hur de beter sig när masterchef numero uno är där för att hjälpa till, dumbasses.

Idag har jag och Evelyn spenderat hela långa dagen med Sanna & Vanessa. Vi gick utanför dörren hos Sanna strax efter tolv och vi kom inte tillbaka från äventyren fören närmare halv sju. Vi var på en riktig tur vi, ungefär så att vi hamnade där vinden förde oss för vi gick utanför dörren med no plans. Matstopp på Coop, promenad i Edsviken, spaning i Sollentuna centrum och Stinsen. Hela vägen har vi åka buss, eller promenerat då. Hur bra som helst när man får åka gratis med vagnen ju.

Det blev en riktig hel dag, hur skönt och mysigt som helst. Denna dagen gick verkligen på ett kick, hux flux så var den borta.

Tråkigt nog så måste jag fortsätta blogga utan bilder då min lilla dator fortfarande är död.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback