Mysdag.

Mysig familjedag vi har haft. Vädret har ju varit alldeles toppen, ingen jacka behövdes idag inte för då hade jag nog svettats ihjäl. VÅÅÅREN ÄR HÄR!

En snabb sväng i centrum, en promenad, mys i soffan, tvättat lakan & handdukar plus en sväng till lilla Ican på andra sidan vägen och lite lek i lekparken på kvällskvisten medans tvätten snurrade i tvättstugan. Evelyn verkar tycka att det är jätteroligt att vara ute i lekparken, rutschkanan är fortfarande en favorit (då skrattar hon massvis) men överhuvudtaget att vara där ute och springa omkring och titta på allt. Det är poppis!

Jag blev himla sugen på moussaka idag så jag ställde mig och gjorde det till karln min som räckte både till middag idag och matlåda till 2 dagar framöver. Det får han leva med, han är inte så kräsen när det gäller att äta samma mat i någon dag. Inte så att jag fick äta den eller så men jag blev bara så himla sugen och tänkte att jag får väl ta och göra det ändå.

Passade på att göra lite carbonara med ärtor till lillis också som hon kan få imorgon, det blev 3 portioner till som jag slängde in i frysen också. Bra skit, nu går det inte åt alls lika många barnmatsburkar längre. Duktiga jag, för ni tror väl inte att R står och lagat mat till lilltösen inte? :)

Dags att lägga sig och snusa kudde nu för imorgon väntar en dag på Ikea med Cattis, Sanna och Nessan.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Sandra

Visst blir man på gott humör i det härliga vädret! Ha en bra dag! :)

Postat av: sanna

haha kycklinggrytan ja gjorde till Andres igår blir också hans matlåda i minst två dagar frammåt! haha skönt med okännsliga karlar! =P Tack för idag mkt skönt o få de gjort!! =)

2010-04-13 @ 15:48:26
URL: http://sanini.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hjärtat, fanns det något att hänga i julgranen på chili eller ? Har inte orkat pallra mig dit ännu...



Hoppas ni hade en mysig dag, PUSS love

2010-04-13 @ 20:14:30
URL: http://hannacarolinee.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback