Sunday it is.

Dålig uppdatering från mig igår men jag hade verkligen inte lust eller tid heller kanske för den delen. Vi storhandlade och spenderade eftrmiddagen/kvällen hemma hos Evelyns farmor och farfar.
Lillskiten var hur glad som helst hemma hos dem igår, heelt hyperaktiv satt hon på golvet och hoppade hur högt som helst och flaxade med armarna. Hon kröp omkring och kikade runt, världens upptäcksfärd var hon på minsan. Roligt att se när hon är så himla glad den lilla trollungen.

Nu sitter jag hemma hos mams och paps och har precis tittar klart på One Tree Hill, I love it. Evelyn sitter i soffan bredvid mig och leker med min mobiltelefon. Om en kort stund ska vi åka och hämta R på jobbet för att sedan styra kosan hem. Jag tänkte ta en snabb vända med dammsugarn och sedan slänga mig i soffan och kika på filmen Hitch som visas på tv ikväll, den filmen tycker jag om.

Ikväll kommer det in lite bilder på bloggen, förhoppningsvis. Det är så tråkigt att blogga utan bilder och nu var det ett tag sedan jag visade några bilder.

Dags att packa ihop vårat pick och pack, klä på lillan sina ytterkläder och hämta R om en kort kort stund.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: sanna

men skitunge! du e ju hela tiden här i krokarna!! nu tycker jag att du slänger iväg ett litet mess nästa gång du e här så går vi på promenad så vi blir så där snygga till nästa sommar!! sen så kan man ju prata av sig lite också:) inte sant?? :) puss

Postat av: Kim

Haha! Nej det är min kamera som är jävligt kass bara.. dags att investera i en ny snart tror jag :)

2009-09-27 @ 22:54:13
URL: http://kimmi.blogg.se/
Postat av: sanna

haha joo de blir väl typ svårt att hitta tid till att måla naglarna sen! =) haha de e iförsej redan svårt att måla iaf tånaglarna! oj oj oj. tror hon kommer snart! hon bankar på bra där inne! =)

2009-09-27 @ 23:28:25
URL: http://sanini.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback