One tree hill.

Jag ligger i min säng och njuter samtidigt som jag tittar på One tree hill som jag missade i söndags eftersom jag var på babyshowern. Life is good!
Lillan lugnade sig då sist jag skrev att hon sov, thank god. Så hemma hos mamma och pappa gick det fint, skönt skönt skönt. Det behövdes verkligen efter den dagen vi haft tillsammans, skrikdagen.

Nu har nog Evelyn somnat hos sin pappa som tittar på förbannad fotboll. Jag tror det varit fotboll på tv vareviga dag hur länge som helst nu. Fy!

Imorgon har R lovat mig en sovmorgon och det ska bli så fantastiskt skönt. Speciellt efter den dag jag och lillan haft idag. Hallelulja för sovmorgon!

Nu ska jag fortsätta njuta av världens bästa serie.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback