Evelyns rum.

Jag kan surfa runt i timmar när jag kikar på saker till Evelyns nya rum.
Det finns så mycket fint så man kan ju bli galen. Jag har helt snöat in mig på prinsesskronor och dylikt, så har jag iofs varit länge but still. Hennes rum kommer vara fullt med prinsesskronor och annat puttenuttigt. Ett typiskt tjejrum med andra ord skulle jag nog tro.
Dessa saker skulle jag inte in a millions years tacka nej till.

              
Hänga på dörren saker (vad det nu heter kommer jag inte på nu). Leksakslåda med hjul. Lektält.

    
Wallies (som man kan flytta runt som man vill på väggarna). Prinsesskronekrok.

    
Finaste fotoramen. Wallies.

      
Förvaringslåda. Tidningsställ.

    
Tavellist. Prinsessvimpel.

Min absoluta favorit som jag hittade häromdagen är denna Lära-gå-vagn från Brio. Den första oktober så kommer en specialutgåva med Hello Kitty ut av några av Brios klassiska leksaker. Bland annat denna underbara Lära-gå-vagnen. TO DIE FOR! Den ska vi köpa så fort jag får tag på den. Got to have! 




Som ni ser, jisses så puttenuttigt allting kommer vara när jag varit i farten. Men jag vill samtidigt få det lite tufft också och inte bara en massa sött. Den karamellen tåls att suga på ett tag.


/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla starlands möbler ett prinsses tält evelyns önskelista till morbror?

2009-09-30 @ 21:05:54
Postat av: sanna

nee va gulligt!! haha de e när man ser sånna saker man blir lite extra glad över att man fått en dotter:) passa dej du så du inte blir ruinerad!! =) Puss


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback