New Moon ikväll.

Welcome back!

Det har faktiskt varit fruktansvärt skönt att skita i bloggen i någon dag nu och istället har jag umgåtts med min fina familj såklart. R har varit ledig söndag-tisdag så vi har passat på att ha lite familjemys då.
I Lördagskväll var vi som sagt hemma hos mina föräldrar på försenad födelsedagsmiddag för min pappa med min farfar som lämnat Örebro för att besöka storstaden. Jag tror jag glömde berätta det när min mamma fyllde år men Evelyn hade iallafall handlat en födelsedagspresent till sin morfar och mormor också då när hon fyllde år. De fick en varsin sten som var ingraverad med Älskade mormor/morfar och ett hjärta. Påhittig liten tjej det där ;)

Igår var vi på jakt. Närmare bestämt tapetjakt! Det är helt hemskt hur mycket tapeter det finns att välja mellan. Det var nästan så att det kändes jobbigt att välja vad vi vill ha för det dyker hela tiden upp nya idéer med nya tapeter. FY! Vi blev väl iallafall lite klokare efter allt spanande igår men fortfarande ite riktigt kloka skulle jag tro. Innan jag gick oah la mig igårkväll surfade jag runt och letade tapeter och jag kunde knappt slita mig för att gå och sova och när jag väl skulle sova så snurrade det runt en massa tapeter i hjärnan på mig. Det tog x antal timmar för mig att somna igår kan jag lova. USCH!

Idag är sista dagen som R är ledig nu då. Evelyn och R duschar och vi ska göra oss redo för dagens bestyr. Först och främst ska vi åka och storhandla. På eftermiddagen lämnar R mig och Evelyn hemma hos min mamma medans han ska till tandläkaren. När han är färdig där kommer han och hämtar upp mig och vi åker vidare mot Kista för att äta middag och gå på bio, New Moon såklart. Som jag har längtat efter denna dagen!
Evelyn ska alltså vara hos sin mormor under kvällen. För första gången på mer än 10 månader ska jag och R göra någonting tillsammans själva. Bara en sådan sak som att äta middag i lugn och ro är lyx och sedan bio på det, kan det bli bättre?


Nu blev det långt, dags att sluta!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback