Kvällsfika.

Jag och R smällde nyss i oss de godaste mackorna i världshistorien, typ.


Avokadoröra, grillad kyckling, tomater och gurka. R förstörde allting med ketchup också såklart, varför gör man så? Häller på en massa ketchup på mat som bara förstör matens ursprungliga smak? Tacka vet jag på spagetti & köttfärssås!

Men herregud vad smarrigt det var. Jag blev väldigt besviken när jag skulle tända ljusen här hemma då den förbannade tändaren inte fungerade och självklart hade jag inga fler hemma. Stort minus på det, note to self - köp ny tändare!

Nu ska vi proppmätta människor göra våran underbara lilla unge sällskap i sovrummet. Om mindre än en halvtimme fyller jag 21 bast. Grattis till mig gamla kärringen :)
Vi firar dagen med att åka hem till mams och paps då R jobbar 12-22 (som vanligt). Känns lite småbittert att sitta själv hemma på min födelsedag även fast vi redan firat hela helgen. Så får det bli helt enkelt!

Nu säger jag, som visst inte skulle sitta vid datorn mer egentligen (oops) godnatt!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Fia

Grattis!! :)

Postat av: Kim

Grattis på födelsedagen älskade Sandor :)

2009-11-16 @ 09:03:24
URL: http://kimmi.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback