Välkommen!!!

Uppdateringen om lillans och mitt äventyr i Örebro får vänta tills imorgon då hela denna kvällen flög iväg.
Vi var inte hemma förns till niotiden ikväll och sedan dess har jag bara velat slappa och ta det lugnt.
Och vet ni?
Nu välkomnar vi en ny familjemedlem till familjen Karlsson/Largo. Lilla kissemissen fick följa med oss hem idag. Kissen är en liten tjej som heter Dino och är sex månader. Dock gillar vi inte namnet Dino särskilt mycket så nu är det dags att hitta ett nytt passande namn, några förslag?
Vi håller tummarna för att Evelyn inte är allergisk eller så och att jag själv, som är allergisk men inte så farligt, inte reagerar .
Lilla missen har såklart varit lite rädd nu men har för en timme sedan börjat titta fram mer. Hon hoppar upp hos mig när jag ligger här i soffan med datorn och vill gosa med både mig och datorn. Hon spinner som bara tusan.
Alldeles strax är det läggdags för oss, jag är himla trött. Inatt blir det till att stänga dörren till sovrummet för att undvika att Dino (nej, vad fel det låter) hoppar ner i spjälsängen med lillan, eller ännu värre på lillan. Det verkar som om R tänker sova ute i soffan så att hon inte känner sig så ensam.

Imorgon kommer det en liten bild på lillmissen, orkar inte jaga runt efter ett kort nu. Och då även Örebro update.

Godnatt..

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: cattis

nämen oj ännu en familjemedlem :) va kul!


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback