Tisdagslyx.

Evelyn vaknade 09.40 imorse. Gissa om jag blev chockad när jag tittade på klockan när jag vaknade av att hon låg och pratade? Inte var hon särskilt hungrig heller tjejen.
Efter en timme somnade lillan om så jag ställde mig och gjorde American Panncakes till frukost som vi åt ute i solen på balkongen tillsammans med lite övrig frukost. Det gäller att vardagslyxa lite ibland.

     
American panncakes med hallon. Lillan vaknade och fick vara med. Vi testade solhatten för första gången.

Lillan har ätit morot & potatis idag och sedan katrinplommon till efterrätt. Det gick faktiskt bättre än vad det gjort tidigare. Hoppas det håller i sig, vi får se imorgon. Lillan och jag duschade och efter allt spännande i duschen somnade lillan en stund. Nu är R i full gång med dammsugning och diskning medans jag och lillan ligger i soffan. Vid 16 börjar R jobba, innan dess blir det lite mat.
Ikväll är det som vanligt, varje tisdag, världens bästa tvkväll med serier. Jag längtar!

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej hej vill tipsa dig om en tävling jag har,

Du kan vinna en fin väska och ett presentkort på 500 kr.



Ett annat förslag jag har är om vi kan prenumerera på varandra på bloglovin. Bra sätt att synas mer


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback