Makaronipudding.

Balkongen sket sig helt. Dels för att jag efter fem minuter trodde att jag skulle frysa ihjäl i blåsten och dels för att lillan vaknade. Så istället ligger jag i soffan med Evelyn bredvid mig och kikar på Babe- den modiga lilla grisen. Jag längtar tills lillan är tillräckligt gammal för att titta på den med mig, eller någon annan barnfilm också iofs.

Lillan har legat och snackat hur mycket som helst och för typ tre sekunder sedan somnade hon. Jag ska passa på att slänga i mig lite makaronipudding som jag stod och lagade vid tiotiden igårkväll för att R skulle ha matlålda idag. Duktiga jag, haha! Min mage skriker efter mat så nu måster jag slita mig så jag hinner äta innan plutten vaknar, hon sover väldigt sällan länge på dagen nu som jag skrivit tidigare. En halvtimme åt gången för det mesta, har man tur så sover hon i en timme.

Efter maten får vi se om jag hinner börja fixa mig lite innför kvällen. Det gäller att börjas i tid annars blir jag aldrig klar med en liten fröken i huset. Jag håller verkligen tummarna för att lillan inte tycker det blir allt för jobbigt att gå bort ikväll, som sist när jag skulle träffa tjejerna då hon mestadels bara skrek. Vi håller tummarna!!!!


/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback