Inte poppis.

Jag tror inte att lillan tycker om sin nya säng så värst mycket. Vi har inte haft problem med nattningen på flera månader. Eller jag menar hon är ju bara 4 månader snart men sedan hon började sova på natten åtminstonde och det är ju längesedan nu.
Så fort vi la ner henne i sängen så började hon skrika, hon som sov innan när vi lyfte in henne.
Nu har jag spenderat jag vet inte hur länge med att sjunga så att hon skulle somna. Det kändes i vilket fall som en hel evighet. Tillslut så somnade lilla damen och nu avvaktar jag och R innan vi går in och lägger oss så att hon verkligen sover ordentligt. Vi håller tummarna för att det inte blir några problem när hon vaknar imorgonbitti och vill äta då hon sedan brukar somna om igen. Håll tummarna för oss!


/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: Cattis

Nej du det va inte du :)



Undrar ja me..funderar på att gå till mannen med den vita rocken snart, går ju inte över. skit!



Berätta hur natten gick för skruttis nurå, somnade hon om imorse o så? Jag skulle minsann trivas i en sån fin säng!




Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback