Lång dag.

Jaq och lillan kraschade innanför dörren för ungefär en timme sedan. Blev en ganska sen kväll och det har känts som världens längsta dag i stort sett.
Jag har inte suttit på datan på hela dagen, värsta grejen :) Anledningen till varför vi kom hem så sent var ju för att jag varit med mamma på tjejfika i Rosers. Äta mackor och fika medans lillan passades runt mellan några famnar. Tillslut så somnade hon så gott på Maries axel där det blev en liten spypöl med en massa dregel, vilket uppförande min lilla tjej har :) Lillan fick presenter också, en HelloKitty filt som jag tittat på tidigare och en rosa klänning med tillhörande rosaprickiga thights, var i i lite större storlek så det blir säkert jättegulligt till sommaren tror jag.

Nej fy. Nu fick jag ingen lust att skriva någonting mer. Lillan sover och R gick nyss och lade sig också så jag tror jag ska göra dom sällskap, känner hur mina ögon hänger av trötthet.

Sov gott!

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback