Kalasfredag.

Imorse vaknade jag upp utan att ha några som helst planer för dagen förutom att åka hem till mams och paps så att mormor och morfar ska kunna skypa med mamma och pappa i Thailand och titta på Lets Dance. MEN Cattis ringde mig imorse och jag berättade om mina planer och hon sa att hon ska hem till Kim på middag och att jag ju kunde följa med. Så nu helt plötsligt har jag planer för kvällen som inte innefattar att jag ska sitta ensam och glo på tvn. Nu håller jag tummarna för att lillan är snäll under dagen för annars är deet ingen höjdare att åka dit med en skrikande liten bebis men det ska nog gå bra :)

Lillan sover, jag gör iordning mig och tittar på Våra bästa år. Efter det blir det lunch och sen bär det av mot Väsby.

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback