Bra start på veckan..

Dagen i snabbrepris:
- Lämna R på jobbet.
- Hem till mamma & pappa och titta på tv + käka lunch.
- Efterkontroll på MVC, allt var hur bra som helst.
- Fika med mormor och mamma.
- Hämta R på jobbet.
- Stannade på Teds Tattoo och bokade tid till mig och R.
- Hem och laga viltskav med pasta.
- Besök av mamma och pappa.

- Tvtittande och gos.


Nu mina kära vänner är det dags att sova. Jag är så himla trött så det finns inte. I wonder why? Har ju inte sovit dåligt eller så.
Imorgon jobbar R 14-20. Jag och lillan har planerat in en promenad för dagen, thats it. Vi får väl se om vi tar för oss något mer eller inte.




Vi avslutar dagen med en bild på lillfisen i min mage i nionde månaden. Ganska exakt en månad innan hon tittade ut. KÄRLEK!



/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback