Matglad tjej.

Ni skulle bara veta vilken stolt mamma jag är idag.
Våran lilla tjej har varit duktig med maten under hela dagen. Till lunch fick hon palsternacka och potatis och hon åt en halv barnmatsburk och verkade tycka att det var himla gott. Efter några timmar blev det dags för lite mellanmål bestående av päron & äppelpuré och det åt hon också bra av, fyra stycken isbitskuber för att vara exakt.
Nu på kvällen strax innan kvällsbadet så åt hon en hel smakportion med banangröt.
DUKTIGA TJEJEN!
Nemas problemas alls med någonting, hoppas det håller i sig nu bara men det känns som om hon fått lite mer koll på det här med mat nu faktiskt så det ska nog gå bra.
Imorgon tror jag att vi ska testa och starta dagen med lite banangröt iallafall så får vi se hur det funkar.

Imorgon har vi tid på BVC vid 11.45, då är det dags för vaccination igen (hoppas det går bra). Det ska bli spännande att se hur mycket hon har växt och så eftersom det trots allt var mer än en månad sedan vi sist var där.

Nu sover lillan i sin säng sedan en stund tillbaka. Jag ska slänga mig i soffan och njuta av lite tv innan jag krysper till kojs.

Vi hörs imorgon!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback