Fantastiskt glad men otroligt trött.

Guess what?
Både mitt internet och min TV funkar. Glädjeskutt kan man väl säga helt enkelt.
Idag har jag varit totalt orkeslös. Hade ställt klockan lagom till att kunna äta frukost samtidigt som jag tittade på reprisen på Unga Mödrar. Efter det gick jag och la mig i sängen igen och somnade om. Vaknade strax före fyra och kände att jag inte hade någon lust alls att gå upp. Min kropp kändes som spagetti och min hjärna kändes mer som om den innehöll typ sockervadd än någonting annat. Tillslut orkade jag mig upp ur sängen trots allt för att hoppa in i duschen. Nu sitter jag här och tänkte att helvete - dags att uppdatera bloggen. Tänkte även slänga in någon magbild då det var sjukt längesedan och med tanke på att det inte är så jättelång tid kvar så är den snart ett minne blott (kan vi hoppas) =) MEN jag får inga bra bilder när jag tar kort själv så det får vänta tills R kan hjälpa mig att ta kort vet jag.

Igår spenderade jag en heldag med Cattis. Vi började i Stinsen där vi åt på Burger King vilket inte var helt okej. Tummen ner för Burger King och deras sega personal. Dessutom beställde vi knäckglass som inte ens var i närheten av att smacka knäck. Lite smått besvikna på glassen så fortsatte vi lyckan i affärerna. Cattis var på jakt efter födelsedagspresenter till sig själv och det gick ju faktiskt ganska bra enligt min mening. Men man kan aldrig veta tydligen för jag är inte sådär seriös som Cattis vill att man ska vara när man tittar på födelsedagspresenter till sig själv ;D haha. Jag kom iofs hem med en kofta åt mig själv, mycket bra. Jag tror att långa koftor är min signaturklädsel, I LOVE IT!
När vi kände oss klara med shoppandet stack vi in på Vinn för att hitta något recept på någon trevlig kaka som vi kunde baka. Kärleksmumsreceptet blev uppskrivet i mobilen med diverse intressanta förkortningar. När vi kom hem till mig satte vi igång med kakan, tur att Cattis är "bakig" av sig annars hade nog inte kakan blivit lika god som den blev tillslut. Färdigbakade och klara stack vi och hämtade Kimmi på donken när hon slutade jobba för att sedan åka tillbaka till mig för att fika. Trevligt värre måste jag säga. Verkligen kalas om man jämför med hur tråkiga mina dagar brukar se ut.

Nu ska jag bara bädda sängen och plocka lite smått sen beger jag mig hem till mams och paps för lite mat och Lets Dance. Lyxigt att åka hem till dem och äta mat och bara ta det lugnt.
Dags för en sjukligt trött Sandra att säga tack och hej för denna gången.





/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback