Videosnutt på våran gosunge.



Vårat lilla söttroll har blivit så stor. Nu snackar hon massor som ni ser i videoklippet. Lilla gosunge där <3

Vi har ätit lasagne till middag idag. Eller riktig lasagne är det väl inte egentligen men minst lika gott.
Det är  ungefär samma grej som lasagne fast jag har användt lasangettepasta istället för lasagneplattor. Har aldrig tidigare testat detta men det blir, precis som gårdagens middag, något som kommer återkomma på menyn här hemma. Jag trotr faktiskt jag ska slänga in receptet här senare.

Jag har precis druckit en kopp kaffe framför vänner. Lillan sitter i sin papis knä och ler för fulla muggar. Gos där!
Kvällen bjuder på Criminal Minds och Kitchen Nightmares.

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: Farmor o farfar

Stora Evelyn pratar på väldigt bra,kanske dock lite svårt att förstå vad hon säger.Tack för den fina dop-inbjudningen och naturligtvis dyker vi upp.Ha det bra hela familjen önskar vi från fotbolls-staden Örebro

2009-04-24 @ 21:17:33

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback