Dagens shopping.

Det blev lite shopping idag när jag skulle handla hem lite mat. Tänker visa lite av det som nu ligger inpackat i garderoberna här hemma. Sprang in en sväng på HM då jag hade en rabattkupong på kläder till lillan. Väl där inne hittade jag monsterrea på lite underkläder. Jag kom hem två bhar och tre trosor rikare och alltihopa under 200 kronor. Jag hittade också ett nattlinne som fick följa med hem, då det jag fick av R i alla hjärtans dag present gått sönder. Gissa om jag var lycklig när jag gick därifrån? Verkligen välbehövligt.


Mitt nya nattlinne.



Lillan fick också lite tillskott i hennes garderob. Men det nyinköpta kommer hon inte kunna ha på ett tag då jag siktade in mig på fina sommarkläder som jag tidigare spanat in och förälskat mig i.

  

Tröja och tillhörande kjol med inbyggd trosa (båda med nalle puh tryck). Byxdress i frotte.


Hon kommer ju utan tvekan vara världens sötaste lilla unge i sommar. Fast det är hon iofs vareviga dag men med dessa fina kläder blir hon nog ännu lite mer oemotståndlig. Vad tror ni?

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback