Festa eller inte festa? Det är frågan.

Jag skulle vilja att någonting riktigt roligt händer. Vad skulle det vara då tro?
Det har jag inte den blekaste aning om. Bara någoting roligt. Hmm.
Skulle vara lite småtrevligt om det var någonting som man inte brukar göra allt för ofta.

En liten idé slog mig. Jag har inte varit ute på jag vet inte hur länge, långt innan jag blev gravid.
Det skulle vara otroligt kul att gå ut på krogen. Och nej jag har inga som helst planer på att dricka alkohol eller röka för den sakens skull. Det handlar mer om att få spendera mer tid än vad som är nödvändigt framför spegeln och göra sig lite extra fin, omsorgsfullt välja vilka kläder man vill ha på sig, testa olika frisyrer och sminkningar och annat som man inte gör allt för ofta. Sedan om att få skratta, dansa och ha roligt med mina vänner i en trevlig miljö.

En kommentar jag har fått angående detta är "Du är gravid, du ska väl inte gå ut."
Vad sägs om hela baletten?
Det låter som om jag skulle befinna mig på stadens alla krogar hela nätterna men det förstår väl folk att jag inte menar? Om inte så gör ni det nu :)



Bör gravida hålla sig undan krogen?


/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: Cattis

Du får gå ut med mig som inte heller kan dricka och röka! Dock kan ja inte gå ut på krogen för ja har inge leg..som sagt, ungdomsberövad!

Hm... men nå kul tycker ja att vi får hitta på. Va sägs om en kryssning? =)

Postat av: bella

klart du kan festa ! du ska ju bara ha kul med vänner och det får man ha :)

2008-09-25 @ 21:21:19

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback