Jag är tillbaka.

Nu var det alldeles för längesedan som jag skrivit en liten trudelutt här i bloggen men mycket har hänt sen sist men tro det eller ej, jag är tillbaka efter mycket om och men.
Har varit på kurs i en veckas tid, det var väldans otroligt jättemycket trevligt må jag säga.
Hann inte mycket mer än att komma hem och jobba nästan en hel dag för att sedan gå hem och upptäcka att jag hade över 39 graders feber. Som om inte det var nog vaknar jag upp nästa morgon men obeskrivliga magsmärtor, jag har då aldrig varit med om någon värre smärta (då har jag haft min beskärda del av sjukhusbesök och fan & hans moster). Pappa fick sticka hem från jobbet för att köra mig till danderyd. Vi hann inte mer än att knappt komma dit så låg jag färdig för operation. Jag hade en cysta på min vänstra äggstock som gjorde att hela äggstocken hade vridit sig runt sin egen axel och höll på att dö pga av att den inte fick något blod ellet något sådant. Operationen skulle ta mellan 40 minuter och 2 timmar. Efter 3 timmar började min familj undra vad som försigick och frågade en kvinna som svarade "Dont worry, hon lever iallafall". Vissa människor borde ju få skjutas rakt av. Vem säger något sådant?
Dagen efter operationen fick jag åka hem igen och hade då blivit tillsagd att vila vilket jag verkligen gjorde eftersom jag mådde så fruktansvärt illa hela tiden. Jag kunde inte resa mig ur sängen och knappt ta ett steg innan jag kände att jag behövde spy. Så höll det på i ett par dagar när jag slutligen beslutade mig för att åka tillbaka till sjukhuset och då blev jag inlagd för att jag hade fått en infektion/inflammation (förstår verkligen inte skillnaden) på den opererade äggstocken. Så kan det gå med min vanliga tur. Nu har jag legat hemma och varit sjukskriven ett jävla bra tag känns det som. Opererade mig den 16 och idag är det ju den 3 maj. Är sjukskriven tillomen den 11 maj men jag funderar på att försöka börja jobba lite i veckan som kommer. Känner mig mycket bättre nu än vad jag har gjort tidigare och som sagt JAG ÄR TILLBAKA!

image149


Denna bild får symbolisera någonting jobbigt. Någonting som jag har väldigt svårt att acceptera. Någonting som finns i mitt huvud hela tiden. Någonting som jag inte vill prata om. Någonting som helt enkelt är förjävligt!



Nu ska Sandra och R äta kladdkaka... SMASKENS!


/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Kim

Sandra. Jag har två saker att säga dig. 1. Bra att du har hittat tillbaka till bloggen. I've missed you! 2. Du kommer inte tillbaka tidigare än vad läkaren har sagt! Bli frisk först!!!!

Postat av: Kim

Äsch. Skit i Chrille! Personligen tycker jag nog att det är vikigare att du blir frisk ordentligt. Det borde han också göra, för annars kanske du blir sjuk igen och blir borta ännu längre. det vore ju inte sådär jättekul :S

2008-05-04 @ 12:08:33
URL: http://kimmi.blogg.se
Postat av: cattis

Hej godisråtta! Jag har inga penagr på mob, fattiga jag! Så därför kunde jag inte svara på ditt senaste sms. Kan vi inte ses någon dag i veckan? orkar du det? Vi kan äta middag lr bara kolla på någon film o slappa. Puss o kram, skönt att du e på benen igen :)

2008-05-04 @ 13:30:53
URL: http://tennunge.blogg.se
Postat av: cattis

Hej godisråtta! Jag har inga penagr på mob, fattiga jag! Så därför kunde jag inte svara på ditt senaste sms. Kan vi inte ses någon dag i veckan? orkar du det? Vi kan äta middag lr bara kolla på någon film o slappa. Puss o kram, skönt att du e på benen igen :)

2008-05-04 @ 13:30:59
URL: http://tennunge.blogg.se

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback