Jag är glad.

Seriöst talat så börjar jag bli orolig över mig själv. Under hela denna långa dag har jag enbart gått och längtat tills R ska sluta jobba så att jag kunde få åka hem till honom och titta klart på de sista avsnitten av One Tree Hill. Jag har blivit som besatt och det är långt ifrån okej. Nu har jag tittat klart på de avsnitt som finns att få tag i och jag känner hur paniken av att veta hur det ska gå med allhopa växer. Snabba er på med att lägga upp de nya avsnitten!

Var för övrigt på jobbet för första gången igen på tre veckor (tror jag). Visserligen så jobbade jag inte, tittade bara förbi en snabbis för att lämna mitt sjukintyg till våran otroligt irriterade chef. Har inte träffat karln på tre veckor och bemötandet jag fick var allt annat än trevligt, " Du vet väl att jag ska ha originalet på sjukskrivningen, SÅ ÄR DET!", med världens fnysning och irriterade ton. Jaja jag kan ju inte rå för att karljäveln har humörsvängningar som en annan übergravid kvinna.

Nu är det nog dags att krypa till kojs då jag och R ska försöka gå en liten promenix på morgonen imorgon och njuta lite av det fina vädret. Man blir ju på så himla bra humör av att vara utomhus när det är fint väder.


Godnatt vänner.

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: cattis

sikket mensoffer.

Pussokram på dig!

Postat av: cattis

Ja det tycker jag med! Jag vet, häng me på söndag..hade tänkt att åka in till stan o kolal på en karneval..måste ba checka om den e på söndag lr om d va på lördag.
Eru fit for fight för sådant eller bör du vila så att vi ska göra nå lugnare?

Puss!

2008-05-07 @ 11:55:19
URL: http://tennunge.blogg.se

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback