I Choose Life.

Någon borde slå mig på fingrarna så hårt som det bara går med tanke på hur dålig jag är på att uppdatera bloggen. Ajabaja!
Sen sist så har jag faktiskt haft en del saker för mig. Jag var på ass-träff på HK i onsdags, mycket trevligt. Efter den så begav vi oss mot Emelies P-skiva där jag var prinsessa. Ganska lågmäld stämning men jag hade det trevligt ändå.. Jag har även varit på Gröna Lund med några från jobbet. Jag & Kim hade ordnat med en "avtackningskväll" till våran chef som kommer sluta inom kort. Vi spelade femkamp och åt mat. Blev riktigt lyckat måste jag säga!


Samma dag som vi var på Grönan så firade jag & R ett halvår. Tiden går så himla fort när man har roligt. Känns verkligen som om vi nyss träffades. När ska vi tröttna på varandra egentligen? Haha.. Förresten aldrig!
Idag har jag varit ledig, underbara ledighet. Tog en tripp in till stan för att möta upp Hanna. Vi kikade på lite skor och sedan gick vi till Fridays för att äta en braklunch och snacka en hel massa skit. Underbara dagar med Hanna.

Jag har mycket att se fram emot den här veckan:
Imorgon fyller farmor år.
På torsdag ska jag hem till Cattis och äta middag.
På fredag fyller min mormor 70 år så då blir det kalas.
På lördag så ska älskade Hanna ha 20års kalas.
På söndag är jag LEDIG!
Det blir mycket trevligt att se framemot under detta veckoslut, mycket kalasande!

Det är inte långt kvar till Thailand heller. 12 dagar kvar till avfärd. Jippii!
/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: Kim

Shiiiiit! Jag glömde ju att skåla för er ½års dag på middagen. Dåliga Kim!

Postat av: cattis

ett halvår! Shisses vad d gick fort.. sött :)
Jag ser fram emot torsdag! Haha dock får du stå ut med en viss mat då jag går på diet.. men efterätt blire o då struntar vi i dieten för en stund! :) Puss påre godis!

2008-05-27 @ 23:19:58
Postat av: Hanna Panna

min lilla plutt, vad jag saknat dig !
underbara dagar, tro mig, det kommer det att bli !
Hänga på NK varenda dag :) !

ses på lördag, se till så R får på sig några fina vita kläder nu !

2008-05-29 @ 15:45:32
URL: http://hannacarolinee.blogg.se

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback