Tråksöndag.

Tjena hoppsan hejsan..

Tänkte bara kika in och säga hej typ, HEJ!
Har fortfarande inte fixat internet då jag väntar på att skit comhem ska fixa så att vårat abonnemang till tvn funkar. Tänker fan inte teckna bredband med dom och stå där utan två fungerande saker. Hoppas fan att dom får arslet ur vagnen snart och fixar det. Känner mig helt handikappad utan internet.

Just nu sitter jag hemma hos mams och paps och tittar på tv i väntan på att R ska sluta jobba klockan tio.
Imorgon ska jag befinna mig på MVC vid elvatiden och sedan kanske det blir till att plocka upp lillebror och sticka iväg och handla lite julklappar. Det skulle behövas då jag knappt har handlat några alls.

Usch.. Jag har så mycket som snurrar i mitt huvud just nu, jag skulle bli så himla glad om jag kunde få lite svar. En stor tyngd skulle lyftas från mina axlar. Vi håller tummarna för att det kommer brev på posten imorgon eller liknande.

Nu ska jag återgå till tvn en stund.

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback