EN BOMB!

Jag känner mig alldeles svag i kroppen idag. Det känns inte helt okej vilket har resulterat i att jag suttit inne på kontoret under större delar av eftermiddagen. Dock har vi ju inte haft ett jävla skit att göra så det är väl i sin ordning egentligen om man ser det så. Jag känner mig så förbannat lat bara efter att ha suttit här så pass länge att jag nu inte längre kan komma på en endaste liten grej att surfa runt på. Alla bloggar är kollade, facebook likaså, har suttit inne på ett dussintal forum och ännu en medlemssida + en del annat onödigt tjaffs. Vad internet känns litet. Haha.

Jag har 15 minuter kvar av frihet sedan börjar folk gå hem och jag måste infinna mig på golvet. Det låter som ett jävla bombhot i mina öron. Eller förresten så låter ett bombhot ganska trevligt i mina öron för det skulle ju kanske möjligtvis kunna innebära att vi inte behöver jobba? Utan bara sitta här och skaka av rädsla. Det låter ganska mysigt faktiskt!
Iochmed att jag nu har det sagt så borde jag bli rädd för mig själlv för vilken frisk människa tycker att det låter mysigt att bli bombhotad? Kan ni nu förstå min otroliga ovilja till att jobba de fem timmar som är kvar tills jag får lämna denna gråa byggnad och gå på ledighet i två dagar. Ett bombhot beställt, TACKAR!



/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback