Ehm vad hände nu? :)

Jag orkar verkligen inte med det här. Acceptera vad det är jag säger om och om igen. Inse att det inte är som det alltid varit tidigare annars kommer jag snart bli tokig. Det finns inget som kan få mig på dåligt humör just nu förutom det. Panik!                                  

Jag har längtat så förbannat länge efter att få kirra min tatuering men vafan jag lyckas aldrig få ihop pengar. Hur dålig är inte jag?! Men nu ska jag prioritera det här. Ångrar så grovt att jag inte tog med mig bilden på min dröm, som jag hittade i Grekland hem. Såg iofs lite ut som den här, fast bara början, inte den feta stjärnan och det.
Den vill jag ha på foten, utan färg, jisses! GE MIG!




Med risk för att få världens utskällning MEN jag är glad faktiskt.

/ Sandrooo0ooo

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback