musiken at heart.

Det finns verkligen ingenting på jorden som kan få mig att må så bra som jag gör när jag lyssnar på musik. Jag är hyperdyper beroende, det här är mer beroendeframkallande än något satans nikotinbehov fast på ett så mycket skönare och bättre sätt!

Tobias kommentar idag - musiken gör dig lycklig.
Det är till 100% sant, jag lever för musiken. Och idag har jag skaffat mig en massa "nygammla" favoritlåtar!

Tanka
Toppen - Vara mig själv
Justin Timberlake - What goes around comes around (enbart långa versionen med bästa slutet ever)
Akon - Gunshot
Akon - Pot of gold
Erick E - The beat is rockin
Fonzerelli - Moonlight party
David Guetta - Just a little moore love
Honeymoon Suite - What does it take
Erik Segerstedt - I can´t say Im sorry (total Gavin Degraw rip-off men det funkar bra ändå)
Fonky Fresh - Jag blev kär i en alien

Hela dagen fylld av så jävla mycket musik, Im so freeeakin happy!
Började med fet ångest men musiken tog över. Det är jag glad över för allting blir så uppblåst på fyllan och jag har egentligen ingenting som jag behöver ha ångest för. Tacka gud för det, Hej musiken!


/ Sandraaaaaa

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback