Ohhh I wanna dance with somebody.

Jag har hittat världens bästa kille, som inte ens är i närheten av "stereotyp kille". JAG ÄR SÅ NÖJD!!!

Det är nog nästintill omöjligt att bli så lycklig som jag är, och har varit i ett bra tag nu! Snacka om att verkligen få någon upp på fötter igen, jag var väldans långt nere på stegen när jag träffade dig. Jag är så tacksam över att ha dig vid min sida. Jag kan omöjligt tänka mig någon bättre än dig min gosmus!

alltid mysigast med dig.

Jag längtar lite smått till vintern, för jag håller tummarna för thailand. Det är bara att du letar upp en biljett illa kvickt ;p

Allt är bara bäst med dig, du gör mig alltid glad.. Du är mitt lilla flumdum minsan ;D och du är bäst i hela världen, finns ingen som du.. Och det vet du att jag tycker!

det känns helt fel att inte sova med dig, verkligen.


Orka höra Jeff - tänker tillbaks, totalförbjuden!

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback